You're losing control a bit,

I lördags var det soaré och fest på vasa som nog de flesta vet,
hursomhelst så började vi snicksnacka en massa med massa tierpare.
Varför vet jag inte, jag skrek inavel åt dem mest hela kvällen,
kanske tog de det som en komplimang, vad vet jag?
Och de filmade även en massa med sina mobiler, det skulle tydligen hamna på facebook alltihop,
så om ni letar flitigt så kan ni hitta en fin film där fröken Sofie säger att hon ska suga av någon för 10 000.
Vilket hon inte alls skulle egentligen utan hon var bara väldigt sarkastisk. Så det så. 
Och om ni nu på något konstigt sätt fick för er att vi (läs jag, SIMONE) tyckte dessa männsikor var roliga/underhållande/snälla, så har ni fått allt om bakfoten! Verkligen allt..









Sofies tierpragg


Jaaaaaaaaaa, som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0