Pure evil she is,

Sim och jag pluggar historia, eller vi snarare gör en hemprov i historia.
Jag vet inte om man kallar det plugga då. Det är mycket jag inte vet.
Men jag vet att man blir både självmordsbenägen och mordbenägen,
om man nu får säga så, jag säger ju det, mycket är oklart hos mig.
Men i alla fall. Vi hatar historia tanten. Och med hatar menar vi HATAR.
Jag kan nog nästan inte hata någon mer än jag gör nu.
Nej, det kan jag nog inte.
Så istället för att göra mitt prov tröstade jag mig i paint.
Paint tycker vi om.
Och vi tycker om msn.
Hur skulle man kunna plugga tillsammans utan det?
ACK.
Stackars oss ungdomar som blir helt psykiskt störda av detta pluggande.



Pure evil she is,
oh yes she is
The historylady is a shedevil
/SIMSAM

/PIMPAM, pluggin in tha skuuggin

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-10 @ 00:35:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0