Dinga Linga Lena,

Sim&Pet skulle ut och filma idag.
Som vi alla vet, tänkte jag säga.
Det är det väl ingen som vet alls.
Men nu vet ni.
I alla fall, vi skulle filma till vår Ockelbo dokumentär till skolan.
Så vi höll tummarna för fin väder så att våra planer skulle lyckas.
Men ack, våra tummar svek oss.
Ett tag i alla fall. För det slutade regna framåt tolv.
Happyfaces på Pet som skickade ett sms till Sim:
NU KOMMER SOLEN :D
Hon orkade förstås inte läsa det i tron om att det var mor Larsson.

Hon läste det i alla fall, till slut och vi kom iväg ut.
Filma på Perslunda var första stoppet och grymt mycket krångligare än vi tänkt oss. Vi filmade lite trots att folket här är läskigt osammarbetsvilliga.
Jobbigt ord.
Vi tog till slut saken i egna händer, hoppade upp på moppen och filmade hela Ockelbo på så vis. Damn, så vi skrattade! Och jag vet inte hur många som lyckats med det, men vi tappade bort oss på Marstrand och fick åka över en gräsmatta för att komma ut på en cykelväg som vi antagligen inte fick köra på egentligen.
AJA! Så kan det gå.
Med en livlig fantasi så kanske vi får ihop en dokumentär.

Efter att det känts som vi suttit i en frys i ett halv år (det var snöööökallt ute)
så hamnade vi i SimSams säng och snackade skit som vanligt.
Me like.

Nu ska jag roa mig på något vis till John Blund slänger grus i mina stackars ögon.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Sim,

vi borde kanske göra en dokumentär på moppen, endast!

2009-05-12 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0