The world we live in,

Söndag igen då.
Igår var det lördag och innan det fredag.
För er som har svårt med det här baklängestramset.
Fredagen var en lyckans dag, typ nästan. Förutom att vi hade historia prov (helknas), så var det i princip bara svenskan kvar för vi gick ifrån samhällen. När det är dags att jobba själva jobbar man inte alls helt enkelt. Förresten så hade jag redan varit en duktig flicka! Istället drog Sim et moi ner på stan. Elin och Julia med, men det räknas inte för dom gick och vi, vi skulle aaaaaaaaaaaldrig gå. Om det inte var kris, jättefint väder eller ja, något liknande. Både Sim och jag fyndade faktiskt! Jag hittade en fem krona på backen och fröken köpte ett linne till födelsedagen skulle jag tro! Och billigt var det! Vi kan det här med fynd vi!

Sen blev det hel hemma helg för miss P som inte är van med sådant längre.
Så jag har haft ganska så tråkigt men tänkte att jag skulle väl bli utvilad och få sova åtminstone! Men nja.. jag vet inte om det lyckades det heller. Men jag fyndade lite till och hittade en 50-lapp jag kallar min!
Trots att det var min mors sa hon, men hon hade glömt den i vilket fall som helst.

Sim har varit hemma hela helgen och blivit lite firad i förskott.
Jag funderade igår kväll om jag skulle fråga henne om hon ville skabba med mig och kolla film, men ack så trött jag var. Tröttheten går verkligen aldrig över hur man än gör.
Nu längtar jag till nästa helg - jättemycket - trots att jag vet att jag inte får.
För när jag gör det så skiter sig allt, så husch, jag längtar inte alls!

Snart köps P&L biljetterna också.
Jag vill kunna peta på dom!

KIIIISS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0