Sweet Saturday,

Goddag!
Jag antar att alla tyckte att vår finfina jämförelse var helt magnifik,
bara det att ingen vågar säga något. Nästan i alla fall!

Idag folket är det i alla fall lördag och ikväll är det party som gäller!
Först ska vi väl hitta någon sorts förare, efter det blir det valbo och sen Hang Loose. Enligt planerna, men man vet ju aldrig riktigt hur kvällen slutar.
Klockan är ju faktiskt bara halv två.
Allt vi kan hoppas är väl att det inte slutar som sist (för vissa av oss).
För andra kanske det skulle vara ett lyckat slut, haha, vem vet?

Vid cirkus halv fem snåret kommer SimSam hit till lilla huset i Stigslund
och fixar sig med mig i alla fall. Fast innan det blir det nog några samtal om kläder. Det sa hon i alla fall! Och jag kan verkligen tänka mig att fröken har problem, hah.

Nej men, ännu ett tråkigt inlägg. Jag fryser arslet av mig och är uttråkad.
Ge mig kväll.



Upprepning, I know, men här har vi inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0