In the morning,

Onsdag. En helt onödig onsdag, tänkte jag.
Det är ju torsdag, en helt onödig torsdag.

Jag har varit här sen halv nio och inte gjort någonting egentligen.
Vi skulle hitta bilder med snyggt ljus till foto så att vi kan ta liknande i studion.
Det enda som var kul då var att Sigrid kom mer än en timme sent och var packad.
Hahaah. Hon hade varit på Håkan och något mer typ som jag inte kommer ihåg.
Kulkul. Sen kom Simon in med världens läskigaste mask och skrämde livet ur Sim. Som hon skrek den lilla kittelogen!

Sen blev det lite halv sova i ett av redigeringsrummen för min del - på ett bord,
medan de andra lyssnade på musik, sjöng och dansade. Så det är redan planer inför
Talangjakten i december. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta helt enkelt.
GE MIG SOMMAR.

SimSam är på matte, André är på Vasa, Stefan sitter och skrattar åt YouTube och jag, jag leker med Razorlight och fryser. Stackars lilla mig!

Sen så hände det idag, veckans händelse skulle jag kunna tänka mig.
När jag kom hit i morse så skrek Sim till. Jag trodde att hon kom på något smart eller liknande (hur jag nu kunde tänka det) men det var så att hon upptäckte att fröken P hade jeans på sig! Japp. Veckans händelse helt enkelt. Så nu sitter jag här med tightisjeans och har ont i magen.
Det är helt enkelt inte värt det!

I morgon är det fredag, min lilltå håller på att ramla av och om en timme är det historia.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0