Friday, lovelovelove

Haha. Så fick man sig ett litet skratt på morgonen av att läsa Sim's inlägg.
Charmig bild också för den delen. LOOOVLII!
Självklart ställer man upp som barnvakt, om man kan lämna saken i skåpet och åka hem så att säga! Jag är nog lite barnvakt nu med då, för jag vaktar ju faktiskt kittelogens andra häfte nu med. Ack sicken duktig en jag är!!
Det är tur att biblioteks-Susanna är en snällis så att jag fick ta närvaro på båda. Maha.

I alla fall så är det fredag idag som kanske alla märkt - hoppas jag.
Vår gamla en-halv-termins-klasskompis Hampus fyller 18 idag med.
Så jag har varit sneel och skickat ett fint grattis sms och i morgon är det party för hela slanten!
Ska nog bli kul får vi hoppas. Vi kommer ju att äga dansgolvet som vanligt, hooost!
Bara Elin, Julia och SimSam är peppast så!

Sicket tråkigt inlägg det här blev.. Men jag har tråkigt och Sim borde komma...


'
PUSS
OCH DÄR KOM HON, :D

Kommentarer
Postat av: ANNIE

MEN HELLO PAMGANG, SEE YA THEERE VAA! ;D

2009-03-20 @ 21:22:34
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0