Bapelsin då gubbjävel!

Måndag igen.
Känns ju inte så jättekul måste jag säga.
Det snöar (det var ju vår!!!!!!), jag är trött och helgen blev sådär.
Först hamnade vi hos Pontus där hans brorsa hade 20 års fest på undervåningen och Pontus förfest på övervåningen. Mysig blandning och sjukt förvirrande! När de skulle bli tårta så skrek Pontus att alla skulle ner, medan de där nere tjatade att vi skulle upp och vi, vi fattade absilut ingenting men hamnade på undervåningen mitt i hipp hipp hurra, här kommer bumbi björnarna ala specialversion. Roligast var nog ändå när vi kom ner i köket och André kollade ut genom altandörren. "Men hallå.. ska hunden vara där ute?" Stackars lilla hunden hade blivit utestängd och stod och kollade in genom rutan.

Sen blev det Valbo, men alla stod i princip utanför. Kvällen innan hade det tydligen varit värsta festen där, 400 pers, bråk och poliser. Så nu var det kontroll som gällde så vi drog ganska så snabbt (tror jag).
Aja. Nu orkar jag inte mer! Vissa drog på Hang Loose men ja...
Sim kanske uppdaterar med bilder om vi nu fastnade på bild.

Måndag som sagt.
Fast vi åkte hem med två tåget så det var kalas skönt.
Sen så ska ni få veta, vi ska jobba på IDOL när det kommer till Gävle den 4-7 april. Ska bli riktigt spännande faktiskt!

Vill ni veta en sak till?
Jag hatar brosk, äckligt brosk och senor.
Och bara för det så förföljer de mig, hoppar på mig och antastar mig när jag minst anar det.
ACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0