Another manic monday,

God eftermiddag.
Idag har varit en ytterst jobbig dag ska ni veta.
Fröken Sim och jag har halva dagen försökt få fordon att samarbeta,
vilket nog låter lättare än det är skulle jag tro!
Deras dumma små hjärnor har ju (hur otroligt det än låter) egna viljor!
Helt sjukt, jag vet. Så ja, vi försökte vara snälla, men ack.
Det gick ju som det gick med det.

Så vi tyckte mer eller  mindre att vi var värda en Wayne's hallon muffin.
Inte ville vi åka buss hem heller, segare än segast är det!
Så vi kollade lite på skor, men alla tycks tydligen köpa stlk 36 nu för tiden.
Sedan blev det en timmes fika med skitsnack ala Sim et Pet!
Låter det inte mys så säg!

Jag har lite insider information om att Sim håller på grejar med en ny header.
Så låt oss alla hålla tummarna med att det funkar snart så bilden på mig försvinner. ACK. Den måste ju vara självmordsbenägen.

AMEN.
/Miss P



Old pics is tha shiet!
Puss.

PS.
Kan inte alla kolla in simsamsklader.blogg.se också?
Det har varit garderobsrensing på kläder vi aldrig använt typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0