We live it ,

Filmfestivalen gick bättre än väntat. Faktiskt.
Även om Elin och jag måste ha varit tidernas sämsta jävla konferencierer.
Noll koll på filmerna, inget riktigt schema, inget riktigt program, dissade dom sponsrade kläderna så jävla hårt så det slutade med att vi hade våra egna kläder som var farsans gamla tröja med tights, stabilt!

Champis och popcorn fick vi ju iaf, helt gratis.

Dessutom gick vår film Media Vs. Fordon vidare till X-it, Xit, X it, whatever - Festivalen, inte illa pinkat..
Småstadsliv gick faktiskt också vidare, varför vet jag inte, men tydligen så var den "underhållande" enligt Conny.


Nu sitter jag här och svälter,
väntar på att min mor ska komma hem och laga mat åt mig
Jaa, jag är alldeles för lat för att göra det själv!

Miss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0