Svensk sommar <3

Måndag i dag folket, på torsdag bär det av till Peace och just nu är jag nog lite avis på folket som redan är där. Nog för att jag nog mest kommer att tycka jävligt massa synd om dom i slutet av veckan. Orka tält en vecka. NOT.
Vi sparar det till Hultan säger då jag.

Alldeles snart ska jag gå ut och borsta hela garaget, alltså väggarna, på utsidan. Så ska det väl börjas måla där så småningom när vädret bestämt sig för att det faktiskt är sommar.
Jobbigare väder än det är nu kan det ju inte bli.
Jag vill gå ut och sätta mig i lä och sola, men icke, det ska översämmas av moln och jag väntar på en lätt Sverige-sommar-skur, tråkigt nog. Vi får se om det kommer någon!

Äsch va fan, ska vi spola till tosdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0