Dan, före dan,

före filmfestivaldan.
Maha.
INTE KUL.
Det har inte gått nå vidare bra för oss måste jag säga.
Vi har sprungit runt hela Gävle och letat sponsorer i matbutiker, men inte en jävel ställer upp. Me don't like.
När vi var på Ica i Sätra och stod och kollade på kakorna så kom en rolig gubbe i alla fall, en aning läskig, men ganska så rolig. Han ville handla något gott han med, om han skulle få dambesök förstår ni, nog för att hans dambesök mest var mellan 90 och döden. Jag hörde förstås inte riktigt när han sa det, för han stod en centimeter från Sim's face och pratade. Hahah. Ja, det var ju kul i alla fall. Hellre halvläskiga gubbar än elaka bitchiga tantjävlar.
Vi skulle ha sparkat sönder tantens cykel. Hata tanter.
Alla som vill vara med i vår hata bitchiga tanter utan liv klubb får gärna anmäla sig!

Jag har kört idag med! HAHAHAHAH, jag är kalasbra på det ska jag be att få tala om, not.
Mor: Men! Du måste växla ner!!!
P: Aaaaaah, men jag hinner inte det nu!!!

Min bil låter finfint.
Nej, nu ska jag nog ta och duscha. Det kan behövas förstår ni, typ.
Men vi bjuder på lite studiobilder med, mhm.
PUSSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0