The wait is over

Dålig uppdatering här då va.. Meeeen, det finns en riktigt bra förklaring! nästan.
Kittelogarna har varit ute och flängt runt en hel del, det är alldeles sant.

I fredags var det introduktionsmöte för alla Idol-assistenter som höll på alldeles jättelänge! Och vi höll inte ens på att hitta dit, hahaha! Julia och Elin trodde att dom visste hur vi skulle åka och gå, men det gjorde dom inte alls det! Borde vi vara förvånade? NEJ, det borde vi inte, vad kan man förvänta sig av dom där två egentligen? NEJ, haha, jag skämtar bara, PUSS PÅ DOM!

Och sen på lördagen, min födelsedag om ni inte visste det ni ovetande människor, SIMSAM DÅ ALLTSÅ, var det alltså dags jobba! Men det orkar vi inte gå in på nu, en bättre redogörelse kommer senare.. kanske.. om vi orkar..
Men prinsessan Kurts moder gick vidare!

Efter Idol fick vi skynda oss hem till A och duscha och göra oss iordning för att sen åka iväg hem till Klara och föra lite.
Att gå in närmare på kvällen känns lite jobbigt just nu, men kortfattat en kväll med stress, vakter och poliser. ELIN. haha.
Bilder kan komma senare med en bättre sammanfattning. OCH INNAN JAG GLÖMMER DET, vi hade privattaxi hem, skööönt! SÅ VÄRT, så typ puss på pojkarna!

OCH INNAN JAG GLÖMMER DET 2, fick världens sötaste krona av E&J, bild på den kommer sen! Och tydligen hade dom gjort ett mäktigt fint gratulationskort i skolan, men det hade inte gått att skriva ut det. Men det föreställde en inklippt Simsam (LARS) bland välta bajamajor, internt skämt, skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0