Totally not cool

Det snöade fan här utanför nyss!
Okej, det kan ha varit små snöliknande hagelkulor (inte sådana som man skjuter små oönskade kissekatter med, utan sådana som ramlar ner från himlen och kan döda folk om dom är tillräckligt stora (det har faktiskt hänt!)) som for runt i vinden och störde mitt psyke så otroligt att jag kände att jag bara var tvungen att göra alla andra medvetna om min fruktansvärda upptäckt!

Men seriöst, börjar det snöa igen tar jag fan livet av mig!
Allt vi vill ha är sommar, sol, bad och festival.

Kommentarer
Postat av: Pet,

Först deppar vi ihjäl oss! SEN tar vi livet av oss!

2009-04-15 @ 21:58:31
Postat av: ANNIE

haha, jaa det förstås. men det känns bättre på alla andra sätt ;D men maggan, fan vad kul för dej då (; själv är det endast 5 månader och 15 dagar kvar till frihet, känns inte direkt toppen..

2009-04-15 @ 23:41:01
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0