My baby is gone

Jag gillar verkligen inte mattetanten! Jag ogillar henne skarpt.. Man skulle nästan kunna säga att jag hatar henne. Men hata är ju ett sådant starkt ord sägs det.

Men iaf! Idag varade mattelektionen nästan en hel kvart, IT'S AMZING! Sen fick alla gå för vi hade tydligen gjort uppgifterna, utom jag då, jag måste ha varit borta någon gång, ehhhee.. Fast tanten visste ju inte det så jag gick också, dessutom så skulle hon på något möte och kunde inte ha lektion egentligen.

Men till saken nu då, jag hann inte till tåget, två tåget då alltså. It sucks. Skulle aldrig ha hunnit ner till stationen till tio över två så nu måste jag vänta tills klockan blir tre så ja kan ta den jävla fittbussen som tar tusen år på sig att åka, uhhhhh. MEN, innan det ska jag köpa hårfärg! mhmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0